Strona główna » Zalety korzystania z rabatów

Zalety korzystania z rabatów

przez PewnaPani
0 komentarz

Wyprzedaże, obniżki, rabaty, kupony rabatowe… wszyscy je uwielbiamy. Na najgorętsze okresy promocji zawsze czekamy z niecierpliwością. W końcu dzięki nim możemy kupić potrzebne (lub nie) rzeczy w dużo niższej cenie. To, że opłaca się korzystać z rabatów wie z pewnością każdy, ale założę się, że są wśród nas i tacy, których cierpliwość lub uporczywe pragnienie zakupu nie pomaga w oczekiwaniu na obniżkę ceny. Pomyśl, ile razy kupiłeś coś po standardowej cenie, a chwilę później znalazłeś w internecie kod rabatowy lub wyświetliła Ci się reklama z promocją w tym sklepie…

Tak, to się zdarza nader często.  O ile na jednorazowych zakupach nawet nie zauważymy tych większych, znikających sumek, o tyle podczas podsumowania zakupów z ostatnich miesięcy możemy być nieprzyjemnie zaskoczeni. Prawdopodobnie okazałoby się, że tyle razy przepłaciliśmy, że aż zastanowimy się, czy z nami wszystko w porządku. Uspokajamy, tak! Zapracowane tygodnie, masa obowiązków nie sprzyjają bacznemu śledzeniu ofert, bo kto miałby na to czas? To dlatego powstają strony, które „zawodowo” zajmują się zbieraniem wszystkich natrafiających się okazji lub porównywaniem cen. Dla posiadających naprawdę mało czasu (czyli na przykład rodziców) istnieją strony, gdzie znajdziemy wyłącznie rabaty z danej kategorii, np. promocje dla dzieci. To najprostszy sposób na oszczędzanie zarówno czasu, jak i pieniędzy!

Jakie są inne zalety korzystania z rabatów?

 Więcej za mniej! – Brzmi jak niezłe hasło reklamowe, ale to 100% prawda. Jak już jesteśmy przy maluszkach, to podamy Ci taki przykład. Wyobraź sobie, że kupujesz swojemu maluchowi ubranka na nadchodzącą zimę. Wybierasz ciepłe dresiki, sweterek. Zamawiasz. Przychodzi zamówienie, a kilka dni później nadchodzi również rabat do tego sklepu.  Łatwo zapewne obliczysz, że gdybyś już wcześniej wiedziała, że tego dnia firma wystartuje z obniżkami – mogłabyś wstrzymać się te parę dni. Za tę samą cenę mogłabyś kupić już nie jeden dresik i jeden sweterek, a jeszcze dodatkowo 2 bluzeczki i czapkę.

– Firma się promuje, a ty zyskujesz – Promocja to niesamowity sposób, aby przyciągnąć zupełnie nowych klientów i zainteresować ich swoim produktem. Często to właśnie poprzez płatne reklamy na różnych portalach internetowych dowiadujemy się, że sklep z ubrankami dla dzieci będzie miał promocje. Wiemy, że sprzedaje dziecięce ciuszki, wiemy, że będzie miał promocje. To nam wystarczy, marka nie musi być nam dobrze znana, aby wejść i zobaczyć, czego dotyczy dana promocja. A właśnie w takim momencie firma zyskuje najwięcej klientów.

– Produkt możesz później sprzedać za podobną kwotę – pozwól, że wciąż zostaniemy przy argumentowaniu zalet rabatów przykładami produktów dla dzieci. Maluchy rosną tak szybko, że często ubranka, które im kupujemy zdążą założyć ledwo parę razy, a czasem i wcale. Właśnie z tego powodu mamy decydują się na sprzedaż ubranek swoich pociech na portalach typu vinted lub olx. Dzięki temu możesz odzyskać choć niewielką sumę pieniędzy przeznaczonych wcześniej na daną rzecz. A pomyślmy teraz, jakbyśmy na tym wyszli, gdybyśmy już za pierwszym razem płacili dużo niższą cenę? Zwykle firmy organizując promocje, ustalają przedział czasowy, w którym są ważne. Jeśli dana rzecz nie wyprzeda się podczas pierwszej promocji, zwykle po upłynięciu terminu rabatów wraca ona do swojej pierwotnej ceny i za taką też jest ponownie sprzedawana. Kupując i jednocześnie korzystając z rabatów, mogłabyś wystawiać dziecięce ubranka w porównaniu z droższą ofertą. Dzięki temu nikogo nie będzie dziwić, nawet jeśli wystawimy przedmiot za taką samą cenę, za jaką go zakupiliśmy.

– Poznajesz marki, stajesz się bardziej świadomym konsumentem – korzystanie z rabatów to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale również inwestycja w przyszłość. W ostatnim przykładzie skupimy się nie na artykułach dla dzieci, a na kawie. Załóżmy, że znalazłeś super ofertę rabatową na ziarna kawy do ekspresu. Wartość dodana numer jeden – poznałeś całkowicie nową markę, decydujesz się na zakup, ponieważ skusiła Cię atrakcyjna promocja, ale nic więcej. W końcu nie znasz tej marki. Jednak kawa ma to do siebie (o, okrutna!), że kiedyś musi się skończyć, a im więcej dzieci posiadasz – tym wasz wspólny czas (z kawą, nie dziećmi) jeszcze bardziej się kurczy. Kiedy ponownie będziesz chciał zakupić tę magiczną miksturę, przypomnisz sobie o promocji i z czystej ciekawości wejdziesz na tamtą stronę i zobaczysz, co jeszcze dla Ciebie przygotowała.

 Źródło: Artykuł partnerski

 

You may also like

Zostaw komentarz

©Pewna Pani. All Right Reserved.

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Zakładamy, że się z tym zgadzasz, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. OK Więcej

Polityka prywatności i plików cookie